Specjalista ds. zakupów i administracji - Jagiellońskie Centrum Innowacji

Specjalista ds. zakupów i administracji

19/09/2019

W trybie pilnym poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. zakupów i administracji.

 

Zakres obowiązków i odpowiedzialności:
1. Koordynacja procesu zamawiania towarów i usług dla poszczególnych działów.
2. Weryfikacja kosztów zamówień i opisywanie faktur w systemie.
3. Realizacja zamówień oraz odbiór i weryfikacja zamawianych materiałów.
4. Negocjacje z dostawcami w celu optymalizacji kosztów zakupu surowców i odczynników do laboratoriów oraz linii produkcyjnej w Jagiellońskim Centrum Innowacji.
5. Poszukiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie dobrych kontaktów z dostawcami.
6. Wsparcie administracyjno-sekretaryjne firmy.

 

 

Oczekujemy:
1. Doświadczenia w negocjacjach i zakupach technicznych lub zarządzaniu łańcuchem dostaw.

2. Wykształcenia wyższego, preferowane chemiczne, biologiczne lub techniczne.
3. Praktycznej znajomości języka angielskiego.
4. Doświadczenia w pracach administracyjnych.
5. Zaangażowania, samodzielności i dobrej organizacji pracy.

 

Zapraszamy do udziału rekrutacji. CV prosimy wysyłać na adres: aneta.kuczkowicz@jci.pl

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie witryny, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.